Löften till våra kunder
Vi i Fixus-kedjan fokuserar på att genomföra våra löften för att få nöjda kunder. Via dessa löften klarar vi av konkurrensen och kan ge kunden mera än våra konkurrenter.
– Ett heltäckande utbud för kundens behov
Vi förbinder oss till att erbjuda bilisten ett omfattande samt brett sortiment av bilreservdelar, tillbehör, extrautrustning, verktyg och bilvårdsprodukter, som är av hög kvalitet och av ett konkurrenskraftigt pris. Vår reservdelstjänst kommer att omfatta alla märken samt modeller.
– Trumfkortet är tillgänglighet
Tack vare vår höga servicestandard är våra produkter snabbt tillgängliga runtom i hela landet för konsumenten. Med detta lyckas vi med hjälp av ett brett lager, långt utvecklade beställningsprogram och klanderfri logistik.
– Kedjans omfattning
Idag är det lätt att hitta en Fixus-butik, eftersom de finns på 160 orter runtom i Finland. Dessutom hittar du produkter, butiker och servicepunkter på alla internetförsedda datorer. Skriv in www.fixusnet.fi och du befinner dig i vår reservdelsbutik.
– Serviceattitude
På våra kunders utmaningar svarar vi hurtigt och effektivt. Vi strävar till att utföra varje serviceuppgift bara en gång. Vi tar gärna emot respons på den service vi erbjuder för att kunna utvecklas i rätt riktning.